KEDVES VÁSÁRLÓINK!
 A BUDAPEST EXTREME DAY TÁMOGATÓJAKÉNT MI IS KILÁTOGATUNK A RENDEZVÉNYRE,
EZÉRT ÜZLETÜNK 2024.06.15. (SZOMBAT) RÖVÍDÍTETT NYITVATARTÁSSAL LESZ NYITVA 10:00-12:00 -IG!
VÁRUNK SZERETETTEL TITEKET IS A RENDEZVÉNYEN: >>> KATT IDE <<<

Garancia

Garanciális ügyintézésre csak és kizárólag gyártásból eredendő hibával (rejtett hiba, varrás vagy anyaghiba) veszünk át termékeket!
Nem tudjuk elfogadni az elhasználódott vagy a nem rendeltetésszerűen használt terméket, vagy a használatból eredő kopást reklamációra. Forgalmazóként a gyártó irányelveit követjük, így csak a gyártó által elfogadott termékeket tudjuk vásárlóinknak kicserélni.
A termék vagy annak tartozékának nem rendeltetésszerű használatából eredő kárra, illetve a valószínűsíthetően szándékosan eltört vagy károsított elemekre nem vonatkozik a garancia.
Kérjük figyelembe venni a bőrből készült termékek esetén, hogy természetes anyagról van szó, melynek tulajdonságai változóak (hőmérséklet, nedvesség, stb. befolyásolja az anyag jellemzőit). Az anyagszerkezeten túl, a termék színe is változhat (pl. fakulhat) bizonyos idő elteltét követően, amennyiben huzamosabb ideig van erős napfénynek kitéve. Baleset (ütközés, elcsúszás, elesés, stb.) során keletkező sérülésekre és károkra nem terjed ki a garancia program.

NAGYON FONTOS! GARANCIA ÜGYINTÉZÉSRE KIZÁRÓLAG TISZTA/LETAKARÍTOTT TERMÉKET VESZÜNK ÁT! Bogár, sár, olaj, és egyéb maradványokkal teli terméket nem áll módunkban átvenni!

Garanciális feltételek és ügyintézés menete:

  • Csak gyártásból eredendő hibával veszünk át terméket
  • A feltárt, beazonosított problémát jelezzük a termék gyártója vagy a gyártója által meghatározott képviselője felé
  • Amennyiben lehetséges, a javítást helyben elvégezzük
  • indokolt esetben a vásárlóval történt előzetes egyeztetést követően továbbítjuk a gyártó felé a terméket
  • Minden esetben csak gyári előírásoknak megfelelő javításokat végzünk az ehhez kapcsolódó átfutási idő alatt
  • A javítás vagy a gyártótól való visszaérkezést követően a lehető leghamarabb értesítjük a termék tulajdonosát az átvétel lehetőségéről
  • A javítás állapotáról minden esetben érdeklődésre tájékoztatást adunk

Garanciális ügyintézéshez szükséges dokumentumok:

1. vásárlást igazoló dokumentum, számla, nyugta (vagy annak másolata),

2. a termékhez tartozó jótállási jegy,

3. kommunikáció esetén a termék azonosítóját, gyártási számát tartalmazó gyári doboz.

Ha a jótállási jegyre ráírtak vagy módosították, akkor a jótállási jegy érvénytelen!

Amennyiben a termék hibája nem felel meg a garanciális feltételeknek akkor nem tudjuk átvenni, de ilyenkor is felajánljuk a vásárlónak, hogy felvesszük a kapcsolatot a gyártóval és útmutatást kérünk a további teendők érdekében. Ilyen esetekben is elkészítjük a dokumentációt (e-mail, fénykép – 1 teljes kép a termékről, egy problémafeltáró kép – közeli és 1 termékazonosítót tartalmazó kép), de sosem tartjuk magunknál a terméket amíg nem kapjuk meg a gyártó válaszát és nem egyeztettünk a vásárlóval a javítás időtartamáról és felmerülő költségéről.