Garanciális ügyintézésre csak és kizárólag gyártásból eredendő hibával (rejtett hiba, varrás vagy anyaghiba) veszünk át termékeket!
Nem tudjuk elfogadni az elhasználódott vagy a nem rendeltetésszerűen használt terméket, vagy a használatból eredő kopást reklamációra. Forgalmazóként a gyártó irányelveit követjük, így csak a gyártó által elfogadott termékeket tudjuk vásárlóinknak kicserélni.
A termék vagy annak tartozékának nem rendeltetésszerű használatából eredő kárra, illetve a valószínűsíthetően szándékosan eltört vagy károsított elemekre nem vonatkozik a garancia.
Kérjük figyelembe venni a bőrből készült termékek esetén, hogy természetes anyagról van szó, melynek tulajdonságai változóak (hőmérséklet, nedvesség, stb. befolyásolja az anyag jellemzőit). Az anyagszerkezeten túl, a termék színe is változhat (pl. fakulhat) bizonyos idő elteltét követően, amennyiben huzamosabb ideig van erős napfénynek kitéve. Baleset (ütközés, elcsúszás, elesés, stb.) során keletkező sérülésekre és károkra nem terjed ki a garancia program.
NAGYON FONTOS! GARANCIA ÜGYINTÉZÉSRE KIZÁRÓLAG TISZTA/MEGTAKARÍTOTT TERMÉKET VESZÜNK ÁT! Bogár, sár, olaj, és egyéb maradványokkal teli terméket nem áll módunkban átvenni!
Garanciális feltételek és ügyintézés menete:
- Csak gyártásból eredendő hibával veszünk át terméket
- A feltárt, beazonosított problémát jelezzük a termék gyártója vagy a gyártója által meghatározott képviselője felé
- Amennyiben lehetséges, a javítást helyben elvégezzük
- indokolt esetben a vásárlóval történt előzetes egyeztetést követően továbbítjuk a gyártó felé a terméket
- Minden esetben csak gyári előírásoknak megfelelő javításokat végzünk az ehhez kapcsolódó átfutási idő alatt
- A javítás vagy a gyártótól való visszaérkezést követően a lehető leghamarabb értesítjük a termék tulajdonosát az átvétel lehetőségéről
- A javítás állapotáról minden esetben érdeklődésre tájékoztatást adunk