MIVV kipufogók


Mivv, nyerő DNS

A kipufogórendszerek gyártása terén vezető vállalat számára rendkívül fontos, hogy olyan versenygénekkel rendelkezzen, amelyek önmagukban tárolják a világ összes versenypályáján szerzett tapasztalatokat. Ez az egyetlen módja annak, hogy garantálni lehessen a csúcsteljesítményt az úthasználóknak szánt termékek esetében is.

Itt, a Mivv -nél több mint 40 éve írjuk a legsikeresebb motorkerékpárok filmzenéjét. És e vállalkozás kezdetétől fogva filozófiánk egyik alappillére mindig az volt, hogy részt vettünk a versenyvilágban .

Egy olyan cég számára, amely a miénkhez hasonló területen szeretne kiválósági szintet elérni, elengedhetetlen a verseny világában. Tény, hogy csak a legszigorúbb körülmények között végzett termékek tesztelésével és fejlesztésével lehet elsajátítani azokat a készségeket és tapasztalatokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amelyek mindennapi vezetési körülmények között a legjobbat tudják nyújtani.

Az eredmények nem sokáig jutalmazták ezt a látomást. A legrangosabb kétségkívül a 2006 -ban Haydennel elnyert MotoGP -cím volt. De amire a legbüszkébbek vagyunk, az több ezer motoros elismerése és jóváhagyása, akik minden évben a Mivv kipufogógázokat választják, hogy javítsák motorkerékpárjaik teljesítményét.

 

Mivv a MotoGP -ben

A legmagasabb motorkerékpáros kategóriában való jelenlétünk koronája minden bizonnyal a Repsol Honda csapattal való együttműködés volt , akivel 2006 -tól 2010 -ig partnerségben álltunk. Ezekben az években a versenyzők állása szempontjából a csapat megnyerte a bajnokságot Nicky -vel Hayden , valamint két második és két harmadik helyet szerzett a kiemelkedő Dani Pedrosának köszönhetően . Együttműködésünk időszakában fordult meg Hayden és Dovizioso között, és 2006 és 2007 között lecserélték a régi RC211V -t az új RC212V -re.

 

REPSOL HONDA TEAM - 2010 SZEZON

A 2010 -es szezonban nincs változás a csapatban. Ebben a szezonban figyelemre méltó a Moto2 osztály debütálása, amely felváltja a 250 -es osztályt. A világbajnokságot Shoya Tomizawa halála sújtja, akit De Angelis és Redding elgázolt egy baleset során a misanói versenypályán.
Visszatérve a Repsol Honda csapatához, mindkét hivatalos versenyző a Top 5 -ben végez: Pedrosa 4 győzelemnek és 5 második helynek köszönhetően megszerzi a 2. helyet. Dovizioso eléri az 5. helyet: nincs győzelem, de szinte mindig az első helyen végez. Csakúgy, mint az előző évben, a 2. hely a gyártó rangsorban megérdemelt eredmény a csapat számára.
A Mivv is nagyon büszke eredményeket ér el ebben a szezonban. Speed ​​Edge„intelligens” kialakításával és azzal a képességével, hogy a lehető legközelebb kerüljön a kerékpár keretéhez, ez a vállalat új bevezetése az utak utáni piacon.
 

 

REPSOL HONDA TEAM - 2009 SZEZON

Ez az a bajnokság, amely az amerikai Hayden helyét az olasz Andrea Doviziosóval váltja fel , míg Pedrosa megtartja helyét a csapatban. A MotoGP ezen kiadásának 18 futamot kellett volna tartalmaznia, a Magyar GP hozzáadásával, két egymást követő évre halasztva, majd felváltva az Aragón GP -vel.
A végeredmények elismerést adnak a HRC/Repsol Honda csapatnak is, büszke 2. helyekkel a gyártó és a csapat rangsorában , míg a két versenyzőnek a 3. helyhez kell kapcsolódnia Pedrosa számára, aki 2 győzelmet és további 9 dobogós pozíciót ér el. Dovizioso egy győzelemmel és néhány jó helyezéssel fejezi be a szezont, így megszerezte a 6. helyet az összetettben.
A Mivv és a Repsol Honda Team közötti együttműködés ugyanolyan intenzív, mint az előző szezonban.

 

 

REPSOL HONDA TEAM - 2008 SZEZON

Harmadik egymást követő évben a hivatalos Honda kerékpárok nyergén állnak Pedrosa és Hayden . Van néhány személyi változás: a mechanikus csapat két vezetője Mike Leitner és Pete Benson, míg Kazuhiko Yamano lesz a csapatmenedzser. Figyelemre méltó, hogy Pedrosa gumiabroncs cseréje a szezon során; A Bridgestone -ra váltás egy fal felállítását eredményezi Dani és Nicky között, hogy elkerülje a gumiabroncsok részleteinek kémlelését. Hasonló megoldást már a szezon elején megvalósítottak Rossi és csapattársa/riválisa, Lorenzo között.
A Repsol Honda Team 3. hellyel zárja a bajnokságotmind a versenyzők rangsorában (Dani Pedrosa 2 futamot nyert és 9 másik dobogós helyezést), mind a gyártó állásban. A csapatok rangsorában a csapat a 2. helyet szerezte meg . Nem kiemelkedő teljesítmény Nicky Haydentől, aki csak kétszer áll fel a dobogóra, 2. és 3. hellyel.
A Mivv teljes elkötelezettséget mutat ebben a szezonban is, mindig készen áll a csapat igényeinek kielégítésére.

 

 

REPSOL HONDA TEAM - 2007 SZEZON

Ugyanezt a két versenyzőt igazolták a 2007 -es szezonra is. Az idei évtől kezdve a csapat elkezdi használni az új 800 köbcentis RC212V Hondát a FIM szabályainak való megfelelés biztosítása érdekében, ami 990 -ről 800 cm3 -re csökkentette a hengerűrtartalmat. Kezdetben a kerékpárnak nem sikerül a remélt siker, de szerencsére a fejlesztéseknek köszönhetően a teljesítmény javul a versenyen keresztül.
Pedrosa két győzelmet és további 6 dobogós pozíciót szerez, így a szezont a 2. helyen fejezte be Casey Stoner mögött. Hayden 4 harmadik helyével a 8. helyen áll a versenyzők rangsorában. A Honda és a Repsol csapata eléri a 2. helyet a gyártó és a csapat rangsorban.
A Mivv szorosan együttműködik a Repsol Honda csapatával, összhangban az előző évvel. A Suono A kipufogógázokat az utólagos utópiacon fejlesztették ki, intenzív és innovatív tervezési tevékenységek nyomán.

 

REPSOL HONDA TEAM - 2006 SZEZON

Kiváló kezdés: a 2006 -os bajnokság címét Nicky Hayden hódítja meg . Csapattársa Dani Pedrosa , már a 250. osztály világbajnoka.
Nicky a szezon nagy részében a bajnoki ranglista élén áll. A megálló a Portugália Nagydíja alatt érkezik, egy balesetet követően, amelyben ő és csapattársa is érintett: Rossi visszaveti a bajnokság első helyét. Minden az utolsó verseny körül forog, Rossi látványos esésével az 5. körben. A Hayden által megszerzett harmadik hely világbajnokká teszi. Pedrosa az 5. helyen fejezi be a bajnokságot, 2 futamgyőzelemmel és 5 dobogós helyezéssel. Az Eicma 2006 folyamán az amerikai versenyző vastapssal fogadja a Mivv standot, ahol dobogóval és nyilvános interjúval jelzik az alkalmat.
Az együttműködés első évében a Mivv a lehető legnagyobb mértékben támogatja a csapat igényeit. A világbajnokság győzelme a versenyszezon során tett erőfeszítések megtérülése. A GP kipufogót a közúti utópiacra fejlesztették ki, a verseny világában szerzett tapasztalatokból táplálkozva. Robert jonson

 

 

Mivv a Moto2 -ben

Moto2 -ben is a Mivv a kezdetektől fogva technikai elkötelezettséget mutat. Az új osztály 2010 -ben debütált, és felváltotta a 250 -es osztályt, amely elavult a hengerűrtartalom -korlátozás megszüntetése és a szabályok betartatása után, amelyek célja a csapatok alacsonyabb pénzügyi elkötelezettségének biztosítása (minden kerékpár a Honda által szállított motorral) a CBR 600 RR).
A különböző évszakokban a Mivv aláírta a WTR Team, a Sag Team, a Speed ​​Up Team, az Italtrans Team, a Stop and Go Racing Team együttműködését.

SAG STOP AND GO RACING TEAM - 2012 SZEZON

A Mivv elkötelezettsége a Moto2 -ben tovább növekszik. 2012 -ben alulírják a technikai partnerségi megállapodást a Stop and Go Racing csapattal, Eduardo Perales vezetésével. A motorverseny -világbajnokság pályái a legjobb mérce a kipufogógáz -gyártó számára. A rajtuk szerzett összes tapasztalat valójában a közúti utólagos piacra irányítható.
A pályán „a Mivv -vel” megtalálható az FTR M212, amelyet a svájci Marco Colandrea és Angel Rodriguez lovagol a Bimota HB4 -gyel . Az FTR megőrzi első öt helyét a gyártók között.

 

 

SAG TEAM FTR - 2011 SZEZON

Nehéz szezon ennek a csapatnak, a nagyszerű FTR M211 használata ellenére. A két versenyző, a fiatal kolumbiai Santiago Hernandes és a veterán Ratthapark Wilairot Thaiföldről nem sokat érnek el. Wilairot szerez néhány pontot, de őt érinti egy súlyos közúti baleset következménye, amely miatt hosszabb kórházi kezelésre kényszerül. Ennek ellenére az FTR gyártó eléri a 3. pozíciót a szezon tabelláján.

 

 

CSAPAT FIMMCO GYORSÍTOTT - 2010 SZEZON

A Mivv elkötelezettsége az első Moto2 szezon folyamán számos fronton van. A technikai partnerségek valójában meghosszabbítják az együttműködést ezzel a csapattal, amelyet két rendkívül tehetséges versenyző képvisel: az olasz Andrea Iannone és a magyar Talmácsi Gábor . A csapat izgalmas eredményeket ér el az S10 -es motorkerékpárral, az FTR M210 keret alapján. A kiemelkedő Andrea Iannone (3 győzelem, 2 második hely, 3 harmadik hely és 5 pole pozíció) az összetett 3. helyét éri el, őt csapattársa, Talmácsi Gábor követi, aki a 6. helyet szerezte meg. Szintén a Mivv -nek köszönhetően a Speed ​​Up eléri a harmadik helyet a gyártó dobogóján.

 

 

TEAM ITALTRANS STR - 2010 SZEZON

A csapat az olasz versenyzővel, Roby Rolfóval és a venezuelai Robertino Pietrivel érkezik a motorverseny -világbajnokság nyilvánossága elé . Az első rengeteg tapasztalattal rendelkezik a pályán, emiatt kiemelkedik a zsúfolt Moto2 -ben, így a szezont egy összetett 14. hellyel, valamint egy 1. és egy 3. hellyel zárja a szezon során. A használt motorkerékpárok a svájci Suter MMX -je (a legjobb 2010 -es bajnoki gyártó).

 

 

SAG TEAM - 2010 SZEZON

A csapatot a thaiföldi Ratthapark Wilairot és a spanyol Ricky Cardus képviseli . A Mivv gyártja a kipufogórendszert a csapat Bimota HB4 -hez. Sok versenyző van jelen a bajnokság elején: Wilairot a 22. helyen zárta a tabellát, és jó eredményeket ért el a szezon folyamán. A versenyzők rangsorában a gyártó Bimota a 10. helyet szerezte meg.

 

 

WTR CSAPAT - 2010 SZEZON

A Mivv kipufogó kiemelkedő helyet foglal el az AT02-2.0-ban, amelyet az ADV Advance Technology épített a San Marino WTR csapat számára. Az új kategória első bajnokságának versenyzője a francia Valentin Debise .

 

 

Mivv a Moto3 -ban

2012 -től a világbajnokság új kategóriája váltotta fel a régi 125 -ös osztályt. A Mivv is részt vesz ebben a kategóriában, és 2019 -ben piacra dob egy új verseny kipufogót, amely esztétikai és technológiai szempontból nagyon közel áll a világbajnokságban részt vevő csapatok számára létrehozottakhoz: az M3 modellhez!

 

HONDA TEAM - 2021 SZEZON

A járvány folytatódik, de a sport világa erősebb és a MotoGP világbajnokság folytatódik; különösen Dorna, a világbajnokság hivatalos szervezőjének képességeinek és hajlandóságának köszönhetően.

A Honda versenyzője, Tony Arbolino tavaly megszerzett szenzációs második pozíciója után a világranglistán idén a Mivv mutatkozik be a Honda Ázsia csapata mellett, amelyet a Honda 2009 -es világbajnoka, Hiroshi Aoyama irányít és irányít.

Ez egy ázsiai versenyzőknek szánt növekedési program, amely tavaly megmutatta gyümölcseit a japán versenyző Ai Ogura -val, aki a bajnokság harmadik helyezettje, és ugyanezen pontszámokkal Arbolino.

Idén a 18 éves japán Yuk Kunni és a 23 éves indonéz Andi Farid a Honda Moto3 csapatának színeit fogja viselni. A Mivv a csapat mellett áll, hogy aktívan együttműködjön motorjaik teljesítményében.

 

 

SNIPERS CSAPAT - 2020. SZEZON

Egy év veszélyesen élt!
A Covid-19 által tépett bajnokságban a Snipers Team és a MIVV technológia érintette a világbajnoki cím elnyerését Tony Arbolino-val ! 15 futam után mindössze 4 pont választotta el a versenyzőt Garbagnate Milanese -tól a Moto3 osztályú világbajnokság győztesétől, és ez igazolta azt a remek technikai munkát, amelyet együtt végeztek, hogy a maximális versenyképességet biztosítsák a csapatmotoroknak. Az 5 dobogós MIVV kipufogóval felszerelt olasz versenyző motorja volt az első Honda a világ legversenyképesebb bajnokságában!

 

 

<h3 styl